Jak rezerwować?
4 proste kroki…
1. Sprawdzenie dostępności wolnych miejsc
Tel: +48 (33) 853 10 14 lub +48 (33) 853 20 75
Tel. kom.+48 504 43 43 43
Fax: +48 (33) 853 0732
Dostępność wolnych miejsc mogą Państwo sprawdzić 24 godziny na dobę także za pośrednictwem formularza, który znajduje się przy każdej pojedynczej ofercie (wystarczy kliknąć w przycisk „Sprawdź dostępność wolnych miejsc”).
2. Wstępna rezerwacja
Po kontakcie ze specjalistą oraz ustaleniu szczegółów dotyczących terminu i ilości osób interesującego Państwa wypoczynku zostaną przesłane do Państwa (e-mail lub fax.) dokumenty potrzebne do rezerwacji, tj. „Umowa rezerwacji imprezy turystycznej” – będzie ona częściowo już wypełniona przez specjalistę (data imprezy, hotel, świadczenia…). Do Państwa należeć będzie tylko uzupełnienie brakujących danych osobowych uczestników wyjazdu.
Po uzupełnieniu brakujących danych umowa jak najszybciej powinna zostać odesłana (fax lub email) z bankowym potwierdzeniem wpłaty zaliczki ustalonej ze specjalistą biura (przy rezerwacji na 45 dni i więcej przed rozpoczęciem imprezy zaliczka wynosi 10%, dopłata do pełnej wartości imprezy powinna nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 20 dni przed rozpoczęciem imprezy).
3. Rezerwacja
Po otrzymaniu od Państwa kompletu dokumentów (fax lub email – umowa, warunki uczestnictwa, potwierdzenie wpłaty) rezerwacja wstępna automatycznie zostanie przyjęta. Jeżeli w ciągu 24 godzin nie będą Państwo mogli przesłać umowy zgłoszenia, prosimy o ponowne potwierdzenie (tel., email) dostępności wolnych miejsc.
4. Dokumenty wyjazdowe – „VOUCHER”
Po wpłaceniu całości należności za imprezę turystyczną na Państwa adres zamieszkania zostaną wysłane odpowiednie dokumenty: voucher, polisa ubezpieczeniowa i jej warunki, proponowana trasa dojazdu, opis pobliskich atrakcji turystycznych oraz inne dokumenty wymieniowe w poszczególnych ofertach.
Media społecznościowe
Społeczności Family TOUR®, zobacz lub skontaktuj się z nami!